نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی مردم معترض فلسطینی را با گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی سرکوب کردند.

زخمی شدن ۱۶۵ فلسطینی در موج جدید توحش رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، منابع محلی از زخمی شدن ۱۶۵ فلسطینی در درگیری‌های روز جمعه با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

القدس الیوم به نقل از هلال احمر فلسطین، در این درگیری ها همچنینی سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله‌های پلاستیکی نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک شهرک‌های «بیت اجزا» و «بیت دقو» در شمال غرب قدس اشغالی زخمی شدند.

شبکه خبری قدس نیز به نقل از برخی منابع محلی از وقوع درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای المغیر در شمال شرق رام الله خبر داد.

فلسطینیان ساکن نابلس و قلقیلیه در کرانه باختری جمعه با نظامیان اشغالگر صهیونیست درگیر شدند و در پی این درگیری شماری فلسطینی زخمی شدند.

این درگیری‌ها پس از اقامه نماز جمعه و در اعتراض به تجاوزات و جنایات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به ویژه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی به وقوع پیوست. نظامیان صهیونیست با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند.

در همین حال، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که به رغم محدودیت‌های اعمالی از سوی رژیم صهیونیستی در شهر قدس، ۵۰ هزار نفر در نماز جمعه امروز در مسجد الاقصی شرکت کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.