فرمانده کل انتظام کشور با تاکید بر تقویت تجهیزات مرزبانی در مرزهای شرق کشور گفت: مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود و تجهیزات مدرن در راه سیستان و بلوچستان است.

سردار رادان: مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان با مطلوب ارزیابی کردن امنیت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با رصد و حضور به موقع پلیس امروز بحمدالله امنیت در جای جای این منطقه برقرار است و نیروهای انتظامی به احدی اجازه خلل در امنیت مردم را نخواهند داد.

وی بیان کرد: امروز ما شاهد این هستیم که سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استانهای کشور با وجود تمام خباثت‌هایی که دشمنان برای این استان داشتند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی در خط و دلسوز انقلاب هستند و همه این ادعا را در ۲۲ بهمن در ما در این استان شاهد بودیم که مردم پا به میدان گذاشتند و از انقلاب خودشان دفاع و دشمنان را نا امید کردند.

وی تاکید کرد: امروز به واسطه مسولیت‌هایی که سردار محمد قنبری فرمانده سابق سیستان و بلوچستان داشتند خدمت ایشان را در این استان خاتمه دادیم تا در پلیس آگاهی کشور در طرح مبارزه با سارقان مشغول به خدمت باشند و یکی از فرزندانی که در این استان سابقه حضور داشته را به فرمانده انتظامی معرفی کردیم که با همکاری مردم و همراهی مسوولان بتوانند در ماموریت خطیر خودشان قدم‌های ثبت و رو به جلویی را بردارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.