همایش کاروان‌های راهیان نور ‌با حضور ‌فرمانده کل سپاه، ‌فرماندهان سپاه‌های استانی و استانداران کشور در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان برگزار شد.

‌آغاز همایش کاروان‌های راهیان‌نور با حضور فرمانده کل سپاه +عکس

به گزارش قدس آنلاین، همایش کاروان‌های راهیان نور صبح امروز با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، جمعی از فرماندهان سپاه های استانی و استانداران کشور در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان برگزار شد.

با توجه به اینکه شهرستان های آبادان و خرمشهر یکی از میزبانان اصلی کاروان های راهیان نور هستند این نشست در آبادان برگزار شد و در آن ظرفیت ها، نیازها و اقدامات انجام شده در ارتباط با کاروان های راهیان نور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سال جاری و تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این عدد به ۴۰۰ هزار نفر برسد.

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه ما در استان ها ستادهای هماهنگی راهیان نور را با همکاری فرماندهان مجاهد استانی و همکاران آنها و دیگر متولیان امر برگزار کردیم، بیان کرد: هدف از نشست این است که تدابیر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند و زیر ساخت‌های گسترده ای که تا کنون در سطح استان‌هایی که در مسیر راهیان نور است سنجیده و تقویت شود، اگر چه برای توسعه نرم افزار موثر و قوی انقلاب اسلامی باید در این زیر ساخت ها اقدامات موثر دیگری نیز انجام شود.

وی اظهار کرد: از سال گذشته کاروان های راهیان نور را مجدد فعال کردیم و در سال جاری و تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند و پیش بینی می‌شود این عدد به ۴۰۰ هزار نفر برسد.

سلیمانی گفت: نسل جوان ما نیاز به پشتیبانی های فکری و نرم افزاری دارد که یکی از آنها تحت عنوان راهیان نور در اختیار ما است و باید تلاش کنیم با مجاهدت هایی که در استان ها اتفاق می‌افتد تدابیر رهبری را در قالب برنامه تنظیم کنیم و در اجرایی کردن آن نیز تلاش و کوشش مضاعف انجام شود.

وی عنوان کرد: تجربه موفقی هم در اعزام کاروان های مردمی و خانوادگی راهیان نور در دست اجراست تا بتوانیم این برنامه ها را پیش ببریم. استان هایی که در این مسئله موثر هستند ظرفیت های خوبی دارند و زمینه های مناسبی نیز برای گسترش این زیر ساخت ها وجود دارد و امیدواریم با تدابیری که سردار سلامی و همکارانشان داشتند و حمایت کردند تصمیمات خوبی گرفته شود.

‌آغاز همایش کاروان‌های راهیان نور با حضور فرمانده کل سپاه+ عکس‌آغاز همایش کاروان‌های راهیان نور با حضور فرمانده کل سپاه+ عکس‌آغاز همایش کاروان‌های راهیان نور با حضور فرمانده کل سپاه+ عکس‌آغاز همایش کاروان‌های راهیان نور با حضور فرمانده کل سپاه+ عکس‌آغاز همایش کاروان‌های راهیان نور با حضور فرمانده کل سپاه+ عکس

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.