مربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که با پایان فصل آن‌ها را خواهد گفت.

یاغی فوتبال ایران فاش کرد؛ قرار بود در دوحه به عنوان سرمربی فولاد معرفی شوم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی هاشمی‌نسب پیرامون آخرین وضعیت همکاری با فولاد خوزستان، اظهار کرد: «جلسات به صورت مجازی در مورد یک شخص های خاصی است. ما جزو کادرفنی فولاد هستیم و تحت قرارداد این باشگاه هستیم تا آخر ادامه می‌دهیم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از استعفای حمید رجبی پیشنهاد هدایت موقت فولاد به وی ارائه شد، عنوان کرد: «ما در فولاد بعد از آقای رجبی نداریم. اینجا بعد از آقای نکونام کادر فنی حرف را من می‌زدم و همان کارم را به عنوان کادر فنی ادامه می‌دهم تا روز آخر کنار تیم هستم. قرار بود در دوحه به عنوان سرمربی معرفی شوم اما زیاد دنبال این مسائل نیستم و بعد از رفتن نکونام کارم را ادامه می‌دهم.»

مربی تیم فولاد که چند وقتی است سکوت در پیش گرفته و به رک گویی شهرت دارد، گفت: «شک نکنید که آدم رک گویی هستم و یکسری مسائل را روزی می‌گویم. چون نکونام یک نظم و انضباطی حاکم کرده بود که کسی صحبت نکند ما هم طبق قراردادی که داشتیم و داریم فعلاً سکوت می‌کنیم طبق قرارداد پیش می‌رویم؛ اما حرف‌هایم را بعد از فصل می‌گویم.»

هاشمی‌نسب در پاسخ به اینکه آیا با وجود قرارداد همکاری با فولاد، در صورت معرفی جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی، مجدداً با وی همکاری می‌کند، تصریح کرد: جدا از فوتبال نکونام رفیقم است، اما من تحت قرارداد فولاد هستم و از من خواسته که تا پایان قراردادم با این تیم ادامه بدهم.

وی درباره انتقاداتی که به فولاد نکونام وارد شد، عنوان کرد:‌ «هر کسی می‌تواند نظرش را دهد حالا یا انتقاد یا تمجید، اجازه بدهید، سکوت کنم و بعضی مسائل را پایان فصل می‌گویم.»

مربی فولاد درباره اینکه آیا اختلافی میان او و حمید رجبی بعد از خروج نکونام و حین لیگ قهرمانان آسیا وجود داشته است، گفت: «این تیم تیم نکونام است. با یک روز، ده روز و دو هفته نمی‌توانید تیم را عوض کنید. این تیم، تیم نکونام و ما هم کادر نکونام هستیم. هر وقت فصل تمام شد صحبت می‌کنیم.»

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.