کاپیتان تیم فوتبال هوادار گفت: داور بازی هیچ سوتی به ضرر ما نزد ولی جریان بازی را به شکلی پیش بردند که باعث عصبایت بازیکنان ما شد.

شجاعی: داور هیچ سوتی به ضرر ما نزد/ از ناظر بازی ناراحتم

به گزارش قدس آنلاین مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال هوادار پس از شکست یک بر صفر مقابل مس‌رفسنجان، اظهار داشت: هفته قبل پس از دیدار جام‌حذفی نیز گفتم که مس تیم بسیار خوبی دارد. امروز هم فوتبال خیلی خوبی ارائه دادیم و فکر می‌کنم تمام تلاشمان را انجام دادیم. در همان دقایق ابتدایی بازی موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. در نیمه دوم نیز بیشتر بازی به دلایل مختلف متوقف بود و فکر می‌کنم بهتر است تا کارشناسان در این رابطه نظر بدهند و این نوع فوتبال اصلا قشنگ نیست.

وی در رابطه با اعتراض شدید به داوری در این دیدار گفت: فشار بازی زیاد بود و گفتم وقفه‌های بی‌مورد نیز دلیل اصلی بود. داور بازی هیچ سوتی به ضرر ما نزد ولی جریان بازی را به شکلی پیش بردند که باعث عصبایت بازیکنان ما شد. تیم برای جبران نتیجه نیاز داشت تا بازی در جریان باشد و همین وقفه‌های بی‌مورد و خطاهای کوچیک باعث می‌شد تا جریان بازی متوقف شود و زمان به ضرر تیم ما سپری شود. فکر می‌کنم همین امر باعث شد تا تیم ما و مخصوصا خودم با عصبانیت بازی را دنبال کنم. نمی‌گویم خطا از عمد بود اما احساس کردم مچ پایم می‌شکند. او با نوک پایش آمد روی آشیل پایم. داور فقط نگاه کرد و خیلی ریلکس گفت خطا گرفتم دیگر. پایم داشت می‌شکست. خیلی عادی از این صحنه‌ها گذاشتند. این‌ها همه دست به دست هم داد تا عصبی شویم. قضاوت داور شاید به ضرر ما بود.

وی در مورد جنجال‌های بعد از بازی خاطرنشان کرد: همه این‌ها را داور باید کنترل کند. داور قاضی میدان است و باید شرایط را تحت نظر بگیرد. تیم داوری به خصوص داور چهارم زحمت زیادی کشید اما فکر می‌کنم این اتفاقات از چشم آنها دور ماند. شانس ما هم بود که داور خط مصدوم بود. انگار همه چیز دست به دست هم داد تا بازی با وقفه مواجه شود. داخل زمین بودم و متوجه نشدم اما فکر می‌کنم از ۴۵ دقیقه، ۱۰ دقیقه تا یک ربع فوتبال بازی کردیم.

هافبک تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه او به ناظر بازی بابت بی احترامی گلایه داشت، تصریح کرد:‌ ناراحتی من بابت این بود که با نیمکت ما با بی احترامی حرف می‌زد. رفتار آنها محترمانه نبود. لحن آنها برای تیم ما زشت بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.