۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
کد خبر: 853750

اطلاعیه اعلام نتایج علمی شرکت‌کنندگان آزمون سراسری سال 1402 (نوبت اول-دی ماه 1401) با ذکر چهار نکته برای داوطلبان نوبت اول کنکور صادر شد.

چهار نکته برای داوطلبان نوبت اول کنکور

به گزارش قدس آنلاین، اطلاعیه اعلام نتایج علمی شرکت‌کنندگان آزمون سراسری سال 1402 (نوبت اول-دی ماه 1401) صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، به اطلاع می‌رساند نتیجه علمی آزمون هم اکنون به صورت کارنامه حاوی نمرات خام بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کارنامه نتیجه خود را در درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مشاهده کنند.
در ضمن نکاتی در خصوص شرکت‌کنندگان آزمون فوق به شرح ذیل اعلام می‌شود:
۱-نتیجه علمی داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده و قصد شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (تیرماه سال ۱۴۰۲) با همان گروه آزمایشی قبلی را دارند، با نمره کل آزمون و سوابق تحصیلی و اعمال سهمیه به صورت کارنامه حاوی رتبه و... در مردادماه به داوطلبان اعلام خواهد شد که می‌بایست براساس کارنامه مذکور نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
2-نتیجه علمی داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده و در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 (تیرماه سال 1402) با گروه آزمایشی متفاوت شرکت کنند، در بازه زمانی اعلامی و مطابق با انتخاب یک گروه آزمایشی اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) و یک یا دو گروه علاقمندی (هنر و زبان های خارجی)، با اعمال نمره کل آزمون گروه مورد نظر و نمره کل سوابق تحصیلی و اعمال سهمیه، کارنامه حاوی رتبه و ... در مردادماه به داوطلبان اعلام خواهد شد و با توجه به این کارنامه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
۳-داوطلبانی هم که صرفاً در همین مرحله از آزمون (نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲) شرکت کرده‌اند، با نمره کل آزمون این مرحله (دی‌ماه سال ۱۴۰۱) و سوابق تحصیلی و اعمال سهمیه به صورت کارنامه حاوی رتبه و... در مردادماه به آنها اعلام خواهد شد که می‌بایست براساس کارنامه مذکور نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
4-در خصوص رشته هایی که دارای آزمون عملی می باشند در زمان پرینت کارت آزمون نوبت دوم (تیرماه 1402) اطلاع‌رسانی خواهد شد.
نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور
داوطلبان می توانند سوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org/ به این سازمان ارسال کنند، ضمنا داوطلبان در صورت لزوم می‌توانند سوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.