رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دستگیری فردی در قدس شرقی که قصد ترور وزیر امنیت داخلی این رژیم را داشته خبر داده‌اند.

طرح ترور وزیر امنیت داخلی اسرائیل خنثی شد

به گزارش قدس آنلاین، پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شده طرح ترور «ایتامار بن-گویر»، وزیر امنیت داخلی این رژیم را خنثی کرده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست گزارش داده پلیس اسرائیل فردی از ساکنان قدس شرقی را دستگیر کرده و او به قصد خود برای ترور بن-گویر اعتراف کرده است.

تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی آشکار کرد که این فرد قصد داشته پس از ربودن پلاک خودروی پلیس خودش را به بن-گویر رسانده و او را به قتل برساند.

رژیم صهیونیستی گفته فرد مذکور با آنچه این رژیم آن را «گروه‌های تروریستی» خوانده دیدار داشته و از آنها برای اجرای این نقشه پول دریافت کرده است.

در بیانیه‌ای که دفتر بن‌-گویر صادر کرده ادعا شده که فردی که تصمیم به انجام این عملیات گرفته بود علاوه بر این قصد داشت یک جسد را نیز برباید. در این بیانیه اشاره‌ای به اینکه او قصد ربودن جسد چه کسی را داشته نشده است.

بن-گویر در بیانیه‌ای گفت: «من از نیروهای امنیتی و مأموران پلیس که از من و زندگی‌ام محافظت می‌کنند قدردانی می‌کنم. تلاش‌ها برای صدمه زدن به من، مرا مرعوب نمی‌کند و من به تلاشم برای حرکت به سمت سیاست امنیتی راست‌گرا، علیه بر تروریسم و بازگرداندن امنیت و حکمرانی به خیابان‌ها ادامه خواهم داد.»

بن-گویر یکی از تندروترین وزیران کابینه رژیم صهیونیستی است. اعضای تندروی کابینه نتانیاهو در حالی خواستار سیاست‌های تنش‌زا علیه فلسطینیان هستند که مردم و مقاومت فلسطین پس از حمله هفته گذشته نظامیان رژیم اشغالگر به نابلس و شهادت ۱۱فلسطینی هشدار دادند که صبرشان لبریز شده و این جنایات را با عملیات‌های مقاومتی پاسخ خواهند داد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.