مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات رنکینگ مصر با چهار کشتی گیر شرکت کردیم و صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدیم.

احسان امینی: مصری‌ها میزبانی ضعیفی داشتند/ هدف ما کسب عنوان قهرمانی بازی‌های آسیا و جهان است

به گزارش قدس آنلاین، احسان امینی با اشاره به عملکرد کشتی گیران در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی جام ابراهیم مصطفی که در کشور مصر برگزار شد، ابراز کرد: در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی با توجه به اینکه اولین تجربه بین المللی خود را سپری می‌کرد، در کل کشتی‌های بدی نگرفت؛ اما خیلی ایراد فنی دارد و به راحتی امتیاز از دست می‌دهد و اگر روی نقاط ضعف خود کار کند، قطعا موفق خواهد شد؛ اما اگر کار نکند و به همین سبک ادامه دهد می‌توان گفت سال بعد در کشوری هم نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری پس از مسابقات قهرمانی کشور در اختیار کادر فنی نبود و پس از اینکه در اردو هم حاضر شد بیمار بود و پس از آن نیز از ناحیه پا مصدوم شد و تمرین نداشت و در کل کشتی‌های خوبی نگرفت و این بی تمرینی باعث شد بدنش کم بیاورد و نتوانست موفق ظاهر شود.

امینی افزود: در وزن ۷۹ کیلوگرم امیرحسین کاوسی بهتر از بقیه نفرات کشتی گرفت و کشتی گیران خوبی را شکست داد؛ اما در فینال در یک غافلگیری هشت امتیاز از دست داد و با توجه به اینکه توانست هفت امتیاز را جبران کند؛ اما موفق نشد مدال طلا را بگیرد و می‌توان گفت در کل کشتی‌های خوبی گرفت و نشان داد یک مدعی به جمع مدعیان‌های وزن ۷۹ کیلوگرم اضافه شده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین فیروز پور کشتی گیر شجاع و نترسی است که هنوز ایرادات فنی خود را برطرف نکرده و با توجه به اینکه به تازگی وزن خود را تغییر داده هنوز در این وزن جا نیافتاده است و هنوز نتوانسته ایرادات خود را برطرف کند؛ اما اسلحه‌ای به نام شجاعت که در اختیار خیلی از کشتی گیران نیست، فیروزپور در اختیار دارد.

وی در ادامه گفت: در کل بچه‌ها کشتی‌های بدی نگرفتند و خدا را شکر پیش از مسابقات قهرمانی آسیا با حضور در این رقابت‌ها محک خوبی خوردند.

امینی بیان کرد: اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد از ۱۵ اسفند ماه سال جاری شروع می‌شود، ما رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش داریم که با تعویق ۱۰ روزه در کشور قزاقستان برگزار می‌شود و امیدوارم با همین جوانان کم تجربه که در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند، بتوانیم در آسیا هم قهرمان شویم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد به اهداف تیم اشاره کرد و گفت: هدف ما رقابت‌های بین المللی نیست و تنها به دنبال قهرمان شدن در بازی‌های آسیایی و جهان هستیم و به امید خدا و با دعای همه‌ی عزیزان این تیم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در پایان میزبانی کشور مصر از مسابقات را ضعیف توصیف کرد و گفت: مصری‌ها میزبانی ضعیفی داشتند و فضای بیرون خیلی گرم‌تر از درون سالن بود و اگر بخواهیم این رقابت‌ها را با رنکینگ کرواسی مقایسه کنیم می‌توان گفت چه از لحاظ برنامه ریزی و چه از لحاظ امکانات زیرساختی زمین تا آسمان متفاوت بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.