کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا عصر روز جمعه علاوه بر افزایش دما در نقاط مختلف استان، بارش های پراکنده در نواحی کوهستانی خراسان رضوی نیز رخ خواهد داد.

بارش‌های پراکنده در نواحی کوهستانی خراسان رضوی/افزایش دما در نقاط مختلف استان تداوم دارد

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اثمری اظهار کرد: وزش باد با احتمال خسارت در برخی مناطق از عصر امروز، پنجشنبه بر طبق تحلیل مدل‌های هواشناسی در این استان شدت می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: وزش باد در بیشتر نقاط استان خراسان رضوی به ویژه در نواحی جنوبی شدید و همراه با بروز خسارت و کاهش دید میدانی پیش‌بینی شده است و این پدیده تا عصر روز جمعه در استان ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرستان سرخس با ۵۴ کیلومتر در ساعت بیشتر میزان سرعت وزش باد را در خراسان رضوی دارد.

اثمری گفت: در این مدت علاوه بر افزایش دما در نقاط مختلف استان، بارش های پراکنده در نواحی کوهستانی استان نیز رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته قوچان و سرخس به ترتیب با منفی یک و ۲۴ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی سه تا ۲۰ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: هم اکنون دمای مشهد ۱۳ درجه سلسیوس است و برای امروز نوسانات دمایی در این کلانشهر بین پنج تا ۲۱ درجه پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.