پیشنهاد سردبیر

فرماندار مشهد گفت: در ایام نوروز قرارشد فوق العاده ظرفیت هایی برای حمل و نقل در نظر گرفته شود تا مسافران بتوانند بلیط رفت و برگشت خود را تهیه کنند و شاهد مسائل ایام اربعین نباشیم.

پیش‌بینی ظرفیت فوق‌العاده برای بازگشت زائران از مشهد

محسن داوری در گفتگو با قدس خراسان اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال، ٢۵بازارچه در نقاط مختلف مشهد ایجاد کرده ایم تا اقلام اساسی ٢٠درصد زیر قیمت بازار در آن ها عرضه شود.

حریم حرم زیر ذره بین نظارتی دستگاه های اجرایی

فرماندار شهرستان مشهد گفت: ۶٠٠نفر در قالب تیم های نظارتی بر وضعیت بازار مشهد در ایام نوروز به ویژه در حریم حرم مطهر نظارت دارند.

وی در ادامه افزود: در راستای خدمت رسانی نمایشگاه بهاره را در نظر داریم که به زودی فعال خواهد شد.

داوری با تاکید بر نظارت جدی دستگاه های اجرایی در ایام نوروز عنوان کرد: نظارت ها را بر حوزه کسبه افزایش می یابد تا به ویژه در ایام زیارتی که زائران در مشهد حضور دارند نظارت لازم وجود داشته باشد که در این راستا چهار ایستگاه نظارتی در اطراف حرم ایجاد شده است و ۶٠٠نفر در تیم های نظارتی ٢۴ساعته فعال هستند.

فرماندار مشهد ضمن تشریح فعالیت های دستگاه اجرایی تصریح کرد: قرارگاه خدمات سفر از شنبه شروع به فعالیت خواهند کرد که یکی از ویژگی های آن نظارت بر خدماتی است که در بازار عرضه می شود تا مردم بی دغدغه از بازار بهره ببرند.

وی در ادامه با تاکید بر خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران عنوان کرد: برای نظارت بر عرضه کالای با کیفیت، اداره استاندارد هم یکی از دستگاه های نظارتی است که کیفیت کالا در این بازارها بررسی می کند.

داوری با اشاره به پیش بینی حضور ده میلیونی مسافران در ایام نوروز و پایانی سال اظهار کرد: در قرارگاه خدمات سفر ١٢کارگروه از روز شنبه رسما شروع به فعالیت خواهند کرد هر چند تا کنون این قرارگاه فعال بوده است و هر شب جلساتی در این باره داریم تا همه تدابیر لازم برای پذیرایی از حجم میلیونی زائران را در بحث اقامت، حمل و نقل، نظارت بر بازار و تامین اقلام مورد نیاز داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.