همزمان با جشن بزرگ نیمه شعبان شبکه نسیم به استقبال بهار می‌رود.

شبکه نسیم از نیمه شعبان به استقبال بهار می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، جدول پخش شبکه نسیم در هفته جاری همزمان با جشن های میلاد منجی عالم بشریت، دستخوش تغییر شده و برنامه های جدیدی مثل سری جدید «کودک شو» و «کافی شات» به آن افزوده شده و «نسیم آوا»، «جورچین» و ... به صورت ویژه پخش می شوند.

سری پنجم و جدید «کودک شو» به تهیه کنندگی رضا نصیری و با اجرای پژمان بازغی به مناسبت جشن نیمه شعبان سه شنبه ۱۶ اسفند ماه ساعت ۲۱:۳۰ پخش خود را آغاز می کند. مسابقه «کودک شو» تعامل بین کودکان و خانواده هایشان را به تصویر می‌کشد که با آیتم های جدید و متنوع، این هفته روزهای سه شنبه تا جمعه از این شبکه پخش می شود و از هفته بعد از آن در سه روز پایانی هفته پخش خود را ادامه خواهد داد.

همچین پخش «شهروند و مافیا» دیگر برنامه شبکه نسیم از هفته پیش رو به روزهای شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ تغییر یافت که پس از آن از هفته بعد، چهار روز در هفته و از شنبه تا سه شنبه پخش می شود.

«نسیم آوا» با اجرای محمدرضا محبی با پخش موسیقی هنرمندان محبوب کشورمان سه شنبه، در شب نیمه شعبان و نیز پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«جورچین» به تهیه کنندگی محمد تاجیک و کارگردانی یزدان فتوحی با رویکرد جدید در قالب طنز و روایت شیرین دهه ۶۰ با استفاده از بازیگران حوزه طنز در کنار استعدادهای جدید سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ پخش می شود.

برنامه طنز «کافی شات» با ساختار اجتماعی که در هر قسمت به موضوعات طنز اجتماعی و مسایل روز جامعه می پردازد، روزهای فرد ساعت ۱۹ از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

همچین دیگر برنامه های شبکه نسیم از جمله «خانه جلال» روزهای زوج ساعت ۱۹، «از این به بعد» شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۰، «قندون» روزهای فرد و «بی سیم» روزهای زوج ساعت ۲۰ در هفته جاری پخش خود را ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.