مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان گفت: بانک اطلاعاتی بانوان فرهیخته و تاثیرگذار در کردستان تشکیل می‌شود.

بانک اطلاعاتی بانوان تاثیرگذار در کردستان تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، زینب زاله پیش از ظهر امروز در همایش زنان تاثیرگذار در سنندج اظهار کرد: کنگره بانوان موثر از برنامه‌های ابلاغی مرکز بود که خوشبختانه با تلاش چند ماه حسب وظیفه انجام شد.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین مشکلات ما در برگزاری این برنامه نبود بانک اطلاعاتی دقیق از بانوان فرهیخته استان بود، خاطرنشان کرد: عدم دسترسی به چنین بانک موضوعی موجب شد فراخوانی را به دستگاه‌های مختلف بفرستیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان افزود: در مجموع 120 نفر از بانوان موثر و فرهیخته به دفتر امور بانوان استان معرفی شدند و در کمیته ارزیابی توانستیم 3 بانو را که بیشترین امتیاز را در ارزیابی داوران کسب کردند معرفی و در همایش بانوان فرهیخته کشور حضور یافتند و تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه بانوان موثر بر اساس شاخص‌های کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: کانون بانوان موثر و فرهیخته در استان فعال شده و قطعا در طول سال آینده به صورت جدی‌تر فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: در قالب این کانون سعی می‌کنیم در مناسبت‌های مختلف الگوی زن موفق در استان را به جامعه معرفی خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: در همین راستا یک سایت ایجاد شده و بانوان موفق و تاثیرگذار در صورت تمایل می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند و در صورت داشتن ملاک‌های لازم در دومین کنگره زنان موثر معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.