رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل ضمن تکذیب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: شهروندان اخبار را از مراجع اصلی پیگیری کنند.

مسمومیت دانش‌آموزان آران و بیدگلی تکذیب شد

به گزارش قدس آنلاین، در فضای مجازی اخباری مربوط به مسمومیت دانش‌آموزان شهرستان آران و بیدگل منتشر شده بود که این موضوع را از رحمت‌الله مشرقی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کاشان جویا شدیم.

رحمت‌الله مشرقی به جریان‌سازی منفی برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی این شهرستان در انتشار اخبار دروغ مربوط به مسمویت دانش‌آموزان در یک یا چند مدرسه پرداخت و اظهار داشت: هیچ گونه مسمومیتی در مدارس شهرستان آران و بیدگل اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه هیچ مسمومیت چه برای دانش آموزان و چه برای فرهنگیان شهرستان آران و بیدگل رخ نداده است، افزود: انتشار اخبار مربوط به مسمومیت دانش‌آموزان آران و بیدگل از پایه دروغ و کذب محض است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه این اخبار موجب بر هم زدن افکار خانواده و مردم در جامعه می شود، ابراز داشت: از کانال‌های مجازی و افراد مسئول در این کانال‌ها شکایت و در مراجع قضایی پیگیری به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه انتشار این اخبار موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، گفت: از شهروندان درخواست داریم تا اطلاعات صحیح را از منابع اصلی دریافت کنند و به شایعات منتشر شده توجهی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.