مرزبانان در منطقه سیریک در پاتک به قاچاقچیان خودرو، در حالی که آنها خودروهای لوکس را به آتش کشیده بودند، دو لندکروز قاچاق کشف و ضبط کردند.

کشف لندکروز روی قایق در هرمزگان +عکس

به گزارش قدس آنلاین، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی در خصوص مبارزه بی‌امان با قاچاق سازمان یافته، مرزبانان هرمزگان طی رصدهای اطلاعاتی از انتقال خودروهای خارجی قاچاق توسط یک باند معروف در آب های سیریک مطلع شدند.

وی ادامه داد: در یک اقدام آفندی دو تیم عملیات ویژه اداره مبارزه با مواد مخدر به موقعیت مورد نظر حوالی ۱۲ مایلی آب های سرزمینی شهرستان سیریک اعزام و تعدادی از شناورهای غیر مجاز که در حال جا به جایی خودروی خارجی لوکس قاچاق بوده را مشاهده و اقدام به تعقیب و گریز کردند و قاچاقچیان نیز پس از اینکه عرصه را بر خود تنگ دیدند با آتش زدن شناور و خودروها از محل متواری شدند.

کشف لندکروز روی قایق در هرمزگان +عکس

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سه فروند شناور ۲۰۰ اسب بخار و سه خودروی دیگر قاچاق در این عملیات دچار حریق و غرق شدند، تصریح کرد: ماموران در این عملیات موفق به توقیف ۲ دستگاه خودروی خارجی و دو فروند شناور ۲۰۰ اسب بخار شدند.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده و محموله های منهدم شده را بیش از ۸۰۰ میلیارد برآورد کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.