انسیه شاه‌حسینی کارگردان سینما گفت: اتفاق‌های خوبی را در سال‌های آینده دفاع مقدس بخصوص جبهه مقاومت شاهد خواهیم بود.

انسیه شاه‌حسینی: اتفاق‌های خوبی پیش روی جشنواره فیلم مقاومت است +فیلم
به گزارش قدس آنلاین، انسیه شاه‌حسینی اعزامی به عسلویه اظهار داشت: خوشبختانه در رابطه با سینمای دفاع مقدس اتفاق‌های خوبی در حال افتادن است. احساس می‌کنم رکودی که یقه سینمای دفاع مقدس و جبهه مقاومت را گرفته بود در حال حل شدن است.

وی افزود: افرادی پا به عرصه گذاشته‌اند که به نظر می‌رسد رویاهای شیرینی دارند، وقتی مسوولی فرهنگی بویژه در حوزه مقاومت رویا دارد مردانه پای کار می آید، فکر می کنم اتفاق‌های خوبی را در سال‌های آینده دفاع مقدس بخصوص جبهه مقاومت شاهد خواهیم بود.

شاه‌حسینی همچنین درباره نقش زنان در سینمای دفاع مقدس گفت: نقش زنان ما بر اساس فیلمنامه در سینما بخصوص سینمای دفاع مقدس تعریف می‌شود.

وی افزود: قبل از این که این گرد و خاک در فضای مجازی راه بیافتد و عده‌ای محو شوند و یک سری همدیگر را گم کنند و دچار سوءتفاهم شوند زنان بازیگر خیلی قَدری داشتیم که در سینمای دفاع مقدس خیلی خوش درخشیدند.

شاه‌حسینی افزود: امیدوارم گرد و خاکی که در فضای مجازی به وجود آمده بخوابد و بچه‌ها دوباره همدیگر را ببینند و به دیدار هم بروند یک آشتی ملی خوب صورت بگیرد. فیلمنامه نویس‌ها این بار با انرژی بیشتری با یک قدم شادتر و فضای بازتری فیلمنامه‌هایی بنویسند که تمام بچه‌ها خصوصا خانم‌ها جلب سینمای دفاع مقدس شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.