مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید هیچ تیمی به اندازه تراکتور شاگردان یحیی گل محمدی را اذیت نکرده است.

پرسپولیس ۳ امتیاز را مدیون بازیکن تراکتور است

به گزارش قدس آنلاین، پایان رأفت در مورد برتری پرسپولیس مقابل تراکتور که در وقت‌های اضافه به دست آمد، اظهار کرد: محمدرضا زنوزی در این سال‌ها هزینه زیادی کرده تا تراکتور در سطح اول فوتبال ایران باقی بماند و این فصل با آوردن پاکو خمز، تحول بزرگی در تیم تراکتور ایجاد کرده است. به هواداران تراکتور و شخص پاکو خمز تبریک می گویم که چهره متفاوتی را از این تیم می‌بینیم.

محمد نصرتی هم در کادرفنی این تیم زحمت زیادی کشیده و بازیکنان هم می‌خواهند پیشرفت کنند. فوتبال با کیفیتی را از تراکتور می‌بینیم و به غیر از بازیکنان خارجی این تیم که عالی بازی می‌کنند کیفیت فنی بازیکنان ایرانی تراکتور هم خیلی رشد داشته است. درست است که در پایان پرسپولیس برنده شد؛ اما تراکتور پس از آنکه دو گل عقب افتاد تمرکزش را از دست نداد و با تعویض‌های خوب سرمربی اسپانیایی که سبک بازی کشورش را در تراکتور جا انداخته توانست بازی را به تساوی بکشاند هر چند موفق به حفظ نتیجه نشد.

در نیمه دوم تراکتور کاملاً بر بازی سوار شد

وی افزود: مصدومانی که دو تیم قبل از شروع بازی دادند روی کیفیت مسابقه تأثیر گذاشت. پیش از آنکه پرسپولیس به گل برسد دو موقعیت بسیار خوب را علیرضا بیرانوند از تراکتور گرفت و اگر محمدرضا اخباری هم مصدوم نمی‌شد، پرسپولیس به راحتی به گل نمی‌رسید. تفاوت دو دروازه‌بان در این بازی مشخص بود و اگر اخباری بازی می‌کرد اتفاقات دیگری رقم می‌خورد. نیمه اول را پرسپولیس برنده بود و در نیمه دوم تراکتور کاملاً بر بازی سوار شد. کار هر تیمی نیست به این شکل پرسپولیس را آن هم فوتبالی تحت فشار قرار دهد و اصلاً حاشیه‌ای این کار صورت نگرفت. تنها تیمی که از لحاظ فوتبالی توانسته این قدر پرسپولیس را اذیت کند تراکتور بوده و این تیم بازی بسیار خوبی را انجام داد. 

تراکتور بازنده شایسته‌ای مقابل پرسپولیسی بود

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هدفم کوبیدن دروازه‌بان تراکتور مقابل پرسپولیس نبود اما آن چیزی که دیدم اگر اخباری بازی می‌کرد تراکتور می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد. واقعیتی که باید گفت غیبت تأثیرگذار اخباری در تراکیب تراکتور بود. پرسپولیس سه امتیاز بازی با تراکتور را مدیون دروازه‌بان این تیم بود. برتری برای پرسپولیس بسیار عالی بود چون این تیم را در یک دیدار مهم در کورس قهرمانی حفظ کرد و به قهرمانی نزدیک کرد؛ اما این شکست چیزی از ارزش‌های تراکتور کم نکرد چون واقعاً این تیم فوتبالی خوب و زیبا ارائه می‌کند. تراکتور فوتبال با کیفیتی ارائه داد و بازنده شایسته‌ای مقابل پرسپولیسی بود که از این تیم حرفه‌ای‌تر بازی کرد، هر چند در نیمه دوم مثل نیم اول بازی نکرد.

ال کلاسیکو را در بازی هفته آینده پرسپولیس و سپاهان خواهیم دید

رأفت با اشاره به برتری سپاهان مقابل هوادار و بازی هفته آینده این تیم با پرسپولیس عنوان کرد: این بازی تعیین کننده خواهد بود چون سپاهان صدرنشین لیگ است و پرسپولیس هم با یک امتیاز کمتر جدی‌ترین تعقیب کننده این تیم است و هر دو تیم می‌خواهند با پیروزی در این مسابقه به قهرمانی نزدیک شوند. فوتبال زیبایی را از دو تیم شاهد خواهیم بود. سپاهان می‌آید که آن شکست جام حذفی را به نوعی جبران کند و با خیال آسوده در صدر جدول بماند.

وی ابراز کرد: در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران زیباترین بازی فصل را خواهیم دید. ال کلاسیکوی واقعی را در بازی هفته آینده پرسپولیس و سپاهان خواهیم دید. مگر آنکه اتفاقات بازی دیروز پرسپولیس و تراکتور رخ ندهد و بازیکنان تأثیرگذار دو تیم در آستانه بازی نتوانند در ترکیب قرار بگیرند. این هم از جذابیت‌های فوتبال است و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس انتظارات را برآورده کنند تا از سد سپاهان بگذرند.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.