۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 855292

منابع صهیونیستی از سفر یک مقام قطری به سرزمین های اشغالی خبر دادند.

سفر مقام قطری به سرزمین های اشغالی

به گزارش قدس آنلاین،  شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که محمد العمادی به عنوان فرستاده قطر شب گذشته (یکشنبه) وارد سرزمین های اشغالی شده است.

وی قرار است با مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کند.

این شبکه اعلام کردند که مسئول قطری ممکن است از سرزمین های اشغالی به نوار غزه نیز سفر کند.

به گفته این شبکه صهیونیستی، سفر احتمالی العمادی به نوار غزه در راستای دور نگه داشتن این منطقه از تنش ها و درگیری ها میان نیروهای صهیونیستی ‌ و مبارزان فلسطینی دستکم در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

اخیرا خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج گفت که در ماه رمضان اوضاع تشدید می‌شود و به دلیل تداوم تجاوزات و جنایات اشغالگران، روزهای سختی را در پیش رو داریم و مردم فلسطین می‌دانند که باز پس گیری وطن تنها با مقاومت همه جانبه صورت می‌گیرد.

مشعل همچنین گفت: فلسطینی‌ها باید در میدان جنگ متحد شوند و میدان ما را متحد می‌کند و در مقابل کابینه اوباش (رژیم صهیونیستی) باید متحد شویم، همانطور که مقاومت در نابلس، جنین، غزه و غیره متحد شد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.