مرحله نخست ۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده های چناران-قوچان و چناران-مشهد، با دستور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این ۲ طرح خدماتی در چناران گفت: با ساخت و بهره برداری از این ۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی تعداد مجتمع های درحال بهره‌برداری استان به ۵۷ واحد رسید همچنین ۱۴۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خراسان رضوی موافقت اصولی دریافت کرده‌اند.

جعفر شهامت به ایجاد ۴۰ فرصت شغلی به واسطه افتتاح این طرح ها اشاره کرد و افزود: عملیات ساخت این ۲ مجتمع که جایگاه سوخت اختصاصی نیز دارند از سال ۹۹ آغاز شده و در مجموع برای ساخت و بهره برداری از این ۲ مجتمع و با مشارکت بخش خصوصی ۴۶۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای راه اندازی مجتمع های خدمات رفاهی علیپور و عرشیا پرداخت شده و اداره کل راهداری نیز ۲۲ میلیارد ریال برای ایجاد راه های دسترسی هزینه کرده است.

شهامت افزود: فرایند استعلامات و برخی ناهماهنگی ها در تعرفه آب و برق مجتمع ها قابل اصلاح است که می تواند منجر به بهبود روند توسعه و بهره برداری مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در استان شود.

وی ادامه داد: تسریع در انجام فرایندهای یاد شده در خصوص آب و برق به کاهش زمان ساخت مجتمع ها از چهار به ۲ سال منجر می شود.

۱۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۱۰ نمازخانه بین راهی امروز سه شنبه به طور همزمان طی آئینی با دستور وزیر راه و شهرسازی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.