همزمان با شب نیمه شعبان، عوامل انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» گرد هم آمدند و پایان ساخت این انیمیشن را پس از ۵ سال جشن گرفتند.

عوامل بچه زرنگ پایان ساخت فیلم را جشن گرفتند/ دورخیز انیمیشن سینمایی برای اکران

به گزارش قدس آنلاین، حامد جعفری؛ تهیه‌کننده انیمیشن بچه زرنگ در این آیین، خطاب به عوامل ساخت این اثر که به همراه خانواده‌هایشان در مراسم حضور داشتند، گفت: این برنامه، فرصتی است که بتوانیم از خانواده‌های همکارانمان تشکر کنیم. ما فرصت خداقوت به خود همکارانمان را کم‌وبیش در طول دوره ساخت بچه‌ زرنگ داشتیم، اما این گردهمایی فرصتی را فراهم کرد که به همه عوامل و خانواده‌هایشان خداقوت بگوییم. ما یقین داریم که حمایت خانواده‌ها بوده است که این فرصت را ایجاد کرد تا بتوانیم در کنار هم و در یک تلاش شبانه‌روزی، این اثر را پس از یک دوره طولانی و علی‌رغم همه مشکلات و موانعی که رخ داد، به پایان برسانیم.

وی همچنین با اشاره به آماده‌سازی نهایی اثر عنوان کرد: با اتمام فرایند ساخت و اندک اصلاحات باقی‌مانده، ما برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کردیم و این نوید را می‌دهم که به تدریج برای اکران عمومی در ماه‌های آینده آماده می‌شویم.

محمدجواد جنتی، یکی از کارگردانان انیمیشن نیز در سخنانی بیان کرد: امیدوارم این راه را به همراه هم ادامه دهیم و این خانواده بزرگ همچنان منسجم و بزرگ در کنار هم بمانند و کار کنند.

وی اضافه کرد: انیمیشن در کل جهان یک کار جمعی و کمپانی‌محور است و مجموعه هنرپویا هم از ابتدا با همین رویکرد فعالیت کرده و آثارش را متعلق به همه عوامل خود می‌داند؛ بنابراین هر افتخاری هم کسب می‌شود، آن را هم جمعی می‌داند.

در پایان این مراسم که با جشن نیمه شعبان پیوند خورده و با اکران خصوصی انیمیشن برای خانواده‌های عوامل این اثر همراه بود، از دست‌اندرکاران ساخت بچه‌ زرنگ تجلیل شد.

این انیمیشن به تازگی پروانه نمایش خود را دریافت کرده و در تدارک نهایی برای اکران عمومی است.

پویانمایی بچه زرنگ امسال در جشنواره فیلم فجر برای نخستین‌بار به نمایش درآمد و علاوه بر کاندیداتوری در همه بخش‌های اصلی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم پویانمایی جشنواره را نیز دریافت کرد.

این انیمیشن سینمایی، محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است که تهیه‌کنندگی آن را حامد جعفری بر عهده داشته است.

گروه هنرپویا پیشتر نیز انیمیشن‌های سینمایی شاهزاده‌ روم و فیلشاه که پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران بودند را در کارنامه خود داشته است.

عوامل بچه زرنگ پایان ساخت فیلم را جشن گرفتند/ دورخیز انیمیشن سینمایی برای اکران

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.