شهردار اصفهان گفت: مرحله اول خط ۲ قطار شهری کلان شهر اصفهان از محل دارک تا زینبیه در ناحیه شمال شرقی این خطه ، سال ١۴٠٣ به مرحله بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از خط ٢ قطار شهری اصفهان  در سال ١۴٠٣

به گزارش قدس آنلاین، علی قاسم زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برای اجرای خط ۲ قطار شهری اصفهان تاکنون بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است زیرا شهرداری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت مترو و اتوبوس واحد برنامه جامعی دارد تا بهبود تردد در شهر را شاهد باشیم.

شهردار اصفهان با اشاره به دیگر اقدامات ادامه داد: ۵٠٠ پروژه خرد عمرانی مانند احداث خیابان و پیاده روسازی در سالجاری اجرا شد و این روند برای سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

قاسم زاده تصریح کرد: بودجه سال آینده شهرداری افزون بر ٢٢ هزار میلیارد تومان و ۶۵ درصد نسبت به امسال افزایش یافته است که بخش قابل توجهی به پروژه های عمرانی اختصاص می یابد.

شهردار اصفهان همچنین در باره جاری شدن زاینده رود در هفته های آتی گفت: خبرهای خوبی درباره رودخانه زاینده رود در راه است، اول اینکه می‌توان آب انتقال یافته از دریای عمان به این دیار را از اواخر سال آینده مشاهده کرد، بنابراین جاری سازی زاینده رود محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای عید نوروز برنامه ویژه ای خواهیم داشت تا شهر آماده و زیبا میزبان گردشگران و شهروندان باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.