ورزشی نویسان سیرجان از مهدی تاج انتقاد کردند

بیانیه جمعی از ورزشی نویسان سیرجان؛ پاسخگوی مردم سیرجان کیست؟

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از ورزشی نویسان سیرجان با انتشار بیانیه ای نسبت به اتفاقات دیدار گل‌گهر و استقلال واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: نمی‌دانیم از اینکه سهم ما از جغرافیای فوتبال ایران شهر سیرجان است باید خوشحال باشیم یا نگران؟!
مردمان کویر به نجابت و قانع بودن شهره بوده و هستند اما از روزی که گل‌گهر پا به لیگ برتر گذاشت عجایبی دیدیم که با هیچ منطق و استدلالی قانع نمی‌شویم و گویا نجابت کار دستمان داده!

۱. از پرونده اریک بایناما تا همین بازی آخر در همه اتفاقات، قضاوت ها و آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حق شهر سیرجان و هوادارانش را نادیده گرفته و کفه ترازو به نفع تیم های پایتخت نشین سخت سنگینی می‌کند.
کارشناسان و اهالی فوتبال نیز به حقی که از گل‌گهر در این سالها ضایع شده اعتراف کرده و این واقعیتی است غیر قابل انکار.

۲. سکوت کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در قبال اشتباهات فاحش موعود بنیادی فر برای اهالی رسانه حیرت انگیز است و این حجم از خنثی بودن مسئولین فوتبال برایمان غیر قابل باور.
سیرجان شهری با جمعیت میلیونی نیست که برخی از آقایان از حمله هواداران در فضای مجازی و سکوهای هواداری حساب ببرند و در ذهن خود «دو دو تا» کنند و سپس قضاوت کنند یا رای صادر کنند!

۳. در این چهار دوره ای که گل‌گهر در لیگ برتر حضور دارد مردم سیرجان و اهالی رسانه این شهر مظلوم چیزهای به چشم دیدند که در باور هیچ هوادار فوتبالی نمی‌گنجید.هر دوره چه در لیگ و چه در جام حذفی به شکل های مختلف تیم گل‌گهر از گردونه مدعیان حذف می‌شود و کسی هم پاسخگوی این اتفاقات نیست.نام داور و رییس فدراسیونش هم فرقی نمی‌کند چه باشد.

از بیژن حیدری گرفته تا موعود بنیادی فر و از عزیزی خادم تا مهدی تاج.

در هیچ شرایطی حق با باشگاه گل‌گهر و هواداران فوتبال و مردم سیرجان نیست!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.