تهران- ایرنا- ذوب‌آهن با تک گل محمدرضا سلیمانی از سد نساجی گذشت تا تیم حمید مطهری همچنان بدون برد در نیم‌فصل دوم باقی بماند.

ادامه روند خوب گاندوها با یک برد خانگی؛ نساجی و صفر برد در نیم‌فصل دوم

به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته‌ی بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان مهدی تارتار با یک گل به برتری دست پیدا کردند.

ذوب برای ادامه‌ی روند خوب ۲ هفته‌ی اخیر خود به سه امتیاز این مسابقه‌ی خانگی نیاز داشت و نهایتا به هدف خود رسید. آنها در نیمه‌ی نخست یکی ۲ فرصت داشتند که نمایش خوب علیرضا حقیقی مانع از فروپاشی دروازه‌ی میهمان شد اما در نیمه‌ی دوم و در دقیقه‌ی ۵۳ محمدرضا سلیمانی موفق شد گلی سه امتیازی را به ثمر برساند.

سامان نریمان‌جهان حرکت پا به توپ و خوبی را انجام داد و توپ را در موقعیت تک به تک به مهاجم گلزن گاندوها رساند. شوت سلیمانی پس از عبور از بین پاهای علیرضا حقیقی به گل تبدیل شد تا ذوب به دومین برد در سه هفته‌ی اخیر دست پیدا کند و با ۲۷ امتیاز به رده‌ی نهم جدول رده‌بندی صعود کند.

نساجی نیز با این باخت، همچنان در نیم‌فصل دوم برد برد باقی ماند و حمید مطهری با آمار چهار باخت و چهار تساوی به استقبال سال جدید رفت. تیم تحت هدایت مطهری با ۲۴ امتیاز رتبه‌ی یازدهم را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.