مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری لیگ برتر جاده روز دوشنبه در ۲ بخش تایم تریل انفرادی و استقامت جاده با قهرمانی تیم آرویچ مازندران پایان یافت.

لیگ برتر دوچرخه سواری/ مازندران قهرمان شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم های سپاهان و دانشگاه آزاد تبریز به ترتیب به رتبه های دوم و سوم این رقابت های دوچرخه سواری دست یافتند.

در بخش استقامت جاده این رقابت ها، مهدی ناطقی از سپاهان و در بخش تایم تریل انفرادی نیز سعید صفرزاده رکابزن تیم آرویچ شرق مازندران به رتبه اول دست یافتتد.

آیدین علیاری از دانشگاه آزاد تبریز دوم شد و حسین عسگری از تیم هورسان به مقام سومی رسید.

مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ برتر جاده در دو بخش تایم تریل انفرادی و استقامت جاده به مدت ۲ روز به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دعوت از هفت دانش آموز مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل ورزش و جوانان مازندران هفت دانش آموز و ۲ مربی مازندران به اردوی تیم ملی فوتبال دانش آموزی دعوت شدند.

دانش آموزان عرشیا رستگار از قائم شهر، امیر محمد صالحی از ساری، محمد حسام عاشوری از قائم شهر، علی قاسم نتاج از بابل، اشکان علیجانی از بابل، کجوری از محمود آباد و ابولفضل آهنگری از ساری به ارودی تیم ملی فوتبال دانش آموزی دعوت شدند.

در نخستین اردوی انتخابی و آمادگی تیم‌های ملی فوتبال دانش آموزی، که نیمه اسفند امسال در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود، علاوه بر این هفت دانش آموز، روح الله اسماعیلی و علی حسین جانی بعنوان مربی نیز حضور خواهند داشت.

در استان مازندران افزون بر ۳۵۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.