کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر پنجشنبه خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار می‌گیرد که این رویداد در برخی نقاط استان منجر به بارشهای تناوبی همراه با رعد و برق خواهد شد.

ورود سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی از عصر پنجشنبه

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: از امروز تا اویل هفته آینده آسمان استان نیمه ابری است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: برای امروز و فردا نیز در ارتفاعات و به ویژه برخی نواحی جنوبی، بارشهای رگباری پراکنده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین از امروز تا اواخر هفته کنونی، وزش باد به خصوص در نواحی باد خیز استان، همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

عنایتی افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سرخس به ترتیب با ۶ و ۳۱ درجه سلسیوس سردترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز از ایستگاه هواشناسی سرخس با ۵۴ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای شهر مشهد هم اکنون ۱۸ درجه سلسیوس است و در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود و بر اساس پیش بینی ها امروز دمای شهر مشهد در خنک ترین ساعات به ۱۱ و در گرم‌ترین ساعات با یک درجه افزایش نسبت به روزگذشته ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.