مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: دوشنبه ۲۲ اسفندماه اسناد مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان در سامانه ستاد بارگذاری شد.

آغاز مزایده ۱۰ میلیون تنی شهرک تخصصی روی زنجان

به گزارش قدس آنلاین، مجید گلشنی در جلسه بارگذاری اسناد مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای روی، اظهار کرد: این موضوع که در استان حدود یک دهه بلاتکلیف مانده بود با تلاش۳ ماهه تیم فنی کلید خورد و هم اکنون همه اسناد به طور کامل آماده و به‌صورت شفاف در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگزاری شده است. 

وی با اشاره به اینکه این مزایده با چنین حجم از دپو برای اولین‌بار در سطح کشور در حال برگزاری است، افزود: این مزایده از ابعاد اجتماعی، اقتصادی و حقوقی حائز اهمیت است و برای نخستین بار در کشور است که مزایده دپویی با حجم ۱۰ میلیون تن در حال برگزاری است.

این مسئول با تاکید بر برگزاری مزایده به صورت شفاف، گفت: اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آماده پاسخ‌گویی به همه ابهامات متقاضیان است تا مزایده به صورت کاملا شفاف و به دور از ابهام برگزار شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: همه شرایط، قراردادها، پیوست‌های قرارداد، فراخوان آگهی، نحوه اخذ ضمانت‌نامه‌ها، نحوه ورود و ... در این سامانه به طور کامل و شفاف بارگذاری شده است تا همه متقاضیان بتوانند با اطلاعات کامل در این مزایده شرکت کنند.

وی یادآور شد: نظارت بر برگزاری فرایند مزایده با توجه به ابعاد مالی، اجتماعی و زیست‌محیطی از اهمیت بالایی برخوردار بود که مورد توجه است.

گلشنی با اشاره به مدت ۴۵ روزه شرکت در مزایده، بیان کرد: عموما مزایده معادن ۱۵ روزه انجام می‌شود اما استثناً با توجه به در پیش بودن ایام عید نوروز به جهت اینکه فرصت کافی برای همه متقاضیان برای دریافت اسناد و شرکت در مزایده باشد، مدت زمان شرکت در این مزایده حداقل ۴۵ روزه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از حدود یک دهه بلاتکلیفی، موضوع مالکیت پسماندهای روی زنجان کلید خورد که امیدواریم با استقبال خوب متقاضیان این مزایده برگزار و تعیین و تکلیف نهایی صورت گیرد تا خیر و برکت آن شامل حال همشهریان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.