مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری از افزایش ۲۰ درصدی بنزین در استان مازندران خبر داد.

افزایش ۲۰ درصدی مصرف بنزین در مازندران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سبحان رجب‌پور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه امسال یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون لیتر بنزین در استان توزیع شد، اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در کشور هم به همین میزان افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اعلام اینکه با احداث خط انتقال سوخت به نیروگاه نکا سالانه ۸۰ میلیون لیتر نفت‌گاز ارسال می شود، افزود: توان ارسال روزانه ۴ میلیون نفت‌گاز به نیروگاه را داریم.

رجب‌پور اضافه کرد: با احداث خط انتقال مذکور موجبات کاهش آلودگی محیط زیست، اطمینان از ارسال فرآورده سالم و کاهش ترافیک جاده ای حاصل شد.

وی با اعلام اینکه از فروردین ماه کارت سوخت جایگاه ها حذف می شود و راکبان باید از کارت های شخصی شان استفاده کنند، افزود: در هر کارت علاوه بر سهیمه دولتی، ۱۵۰ لیتر سهمیه آزاد در اختیار خودروها قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه افزایش مصرف بیش از ۱۵۰ لیتر چگونه مدیریت می شود، خاطرنشان کرد: کارت هایی در اختیار جایگاه داران قرار دارد تا نیاز شهروندان مرتفع شود.

رجب‌پور در پاسخ سوالی در رابطه با نظافت سرویس های بهداشتی و نمازخانه های پمپ‌بنزنین ها که وضعیت بغرنجی دارد، توضیح داد: وضعیت سرویس های بهداشتی نسبت به گذشته بهتر شده است.

وی از سازمان های دیگری که در این زمینه تکلیف دارند، خواست نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند و پای کار بیایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.