انتصاب مدیران در استان قزوین همواره به واسطه بومی و یا غیربومی و یا مدت زمان حضور در آن پست با حواشی همراه بوده است.

انتصاب عجیب در فنی و حرفه‌ای قزوین/ یک نفر سکاندار فنی و حرفه ای قم و قزوین

به گزارش  قدس آنلاین، در حالی که همواره انتصاب مدیران کل در استان قزوین به واسطه غیربومی بودن و یا مدت زمان حضور مدیران با حواشی همراه بوده این بار یک انتصاب در اداره کل فنی و حرفه‌ای بر این حواشی افزوده است.

۲۰ دی ماه سال گذشته رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای در حکمی حجت الاسلام عرب را به عنوان مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین منصوب کرد. این انتصاب در همان زمان با حواشی بسیار زیادی از جمله عدم تخصص وی برای این مسئولیت روبرو بود.

اما امروز و تنها پس از گذشت حدود ۱۳ ماه در اتفاقی عجیب‌تر مدیرکل فنی و حرفه‌ای قزوین با حفظ سمت به عنوان مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قم منصوب شده است.

این انتصاب با سوالات و حواشی بسیار زیادی در استان قزوین روبرو بوده تا جایی که حضور یک مدیر تنها برای یک سال در یک مجموعه آموزشی سوالات زیادی را به همراه داشته است.

ابتدا استفاده از عنوان حفظ سمت برای دو اداره کل در دو استان سوالات زیادی را ایجاد کرده و از سوی دیگر این سوال مطرح می‌شود که اگر مدیرکلی توانمندی اداره مجموعه خود را داشته چرا باید ظرف یکسال تغییر کند و اگر هم این توانایی را نداشته چرا در استان دیگری به همان مسئولیت منصوب می‌شود.

به نظر می‌رسد قزوین همچنان باید شاهد حضور مدیران برای آزمایش و سپس انتقال به عنوان مدیری با تجربه به استان‌های دیگر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.