رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین گفت: سه مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال به دلیل نیاز به دریافت خدمات تخصصی ساعتی پیش به بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.

انتقال ۳مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال ورامین به بیمارستان‌های تهران

به گزارش قدس آنلاین دکتر بابک بختیاری شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال و ارائه خدمات به حادثه دیدگان، دو بیمارستان شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد در آماده باش است و اورژانس ۱۱۵ نیز با تمامی ظرفیت و افزایش دو دستگاه آمبولانس آماده خدمت رسانی به مردم شدند.

وی افزود: با توجه به نوع حوادث چهارشنبه آخر سال و با پیگیری رئیس بیمارستان شهید مفتح، متخصص جراحی در محل بیمارستان حضور داشته و متخصصین اورژانس نیز در آماده باش کامل به سر برده تا در صورت مراجعه حادثه دیدگان، خدمات تخصصی به آنان ارائه شود.

وی گفت: تا ساعت ۲۰ امشب، سه مصدومی حوادث چهارشنبه آخر سال پس از مراجعه به بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد، به دلیل نیاز به دریافت خدمات تخصصی، به بیمارستان‌های تهران اعزام شده و چندین نفر از مراجعه کنندگان به بیمارستان شهید مفتح، به دلیل سوختگی‌های سطحی، به طور سرپایی درمان شده و از بیمارستان مرخص شدند.

بختیاری افزود: خوشبختانه تا کنون، چهارشنبه آخر سال ورامین نسبت به سال قبل با حوادث به مراتب کمتری سپری شده و امید است تا ساعات پایانی روز، به جمع حادثه دیدگان، فرد جدیدی اضافه نشود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.