مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد گفت: ماموریت های پرسنل سازمان آتش نشانی مشهد در شب چهارشنبه‌سوری کاهش محسوسی داشته است. 

مأموریت‌های آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری امسال کاهش محسوس داشت

مجید فرهادی در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از ساعت ۸ صبح ۲۳ اسفندماه لغایت ۸ صبح ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱در مجموع ۳ هزار و ۱۱۰ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شد. 

مدیرعامل آتش نشانی مشهد در ادامه افزود: مجموعا ۱۲۴ ماموریت اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان ایستگاههای ۵۴ گانه این شهر انجام شده است که به تفکیک ۳۶ مورد امداد و نجات ۷۸مورد اطفاء حریق و ۱۰ مورد پیشگیری بوده است.

وی در خصوص ماموریت های مرتبط با شب چهارشنبه سوری در مشهد گفت: در مجموع ۴۵ ماموریت مربوط به شب چهارشنبه پایانی سال بوده است که بحمدالله با همراهی خوب و شایسته مردم خوشبختانه حادثه جدی و خاصی در سطح شهر مشهد نداشتیم و در خصوص مصدومان احتمالی نیز آمار آن توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: عمده ماموریت‌های شب گذشته آتش نشانان شهر مشهد بین ساعت ۲۰ تا ۲۳  بوده و این سازمان  از ساعت ۱۷ روز گذشته علاوه بر آماده باش پرسنل ۵۴ ایستگاه آتش نشانی این شهر، بیش از یکصد نفر از آتش نشانان را به همراه خودرو های سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و موتورسیکلت های سیار آتش نشانی در ۳۷ نقطه پر تراکم شهر تا ساعت ۱ بامداد امروز چهارشنبه برای تامین ایمنی شهروندان مستقر کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.