رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در راستای کاهش اهرم فشار اپوزیسیون و برون‌رفت از بحران داخلی در فلسطین اشغالی گفت که «ما باید برای یک رویداد در چند جبهه از جمله ایران آماده شویم».

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی: باید برای نبرد چند جبهه‌ای آماده شویم

به گزارش قدس آنلاین، در پی مطرح شدن شایعاتی درباره بروز یک حادثه امنیتی خطرناک در شمال فلسطین اشغالی، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد: که «دشمنان اسرائیل اوضاع کنونی را برای اقدام علیه تل آویو و نابود کردن آن به خاطر ضعف و گسست در جامعه اسرائیل مناسب می‌دانند»

هالیوی اضافه کرد: «ما باید برای یک رویداد در چند جبهه از جمله ایران آماده شویم. ما وقتی به حزب الله نگاه می کنیم درمی یابیم که باید آماده باشیم».

از روز گذشته یک حادثه امنیتی در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین همه دستگاه های اطلاعاتی و نظامی این رژیم را به خود مشغول کرده است.

هنوز اطلاعاتی از این حادثه توسط مسئولان صهیونیست منتشر نشده است به همین خاطر موجی از شایعات و نگرانی شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین را دربر گرفته است.

پایگاه خبری «حدشوت یسرائیل» نیز نوشت: افسران برجسته امنیتی نیز برای بررسی این حادثه، ۲۴ ساعت گذشته را در ساختمان وزارت جنگ در تل آویو حضور داشته اند و از آن خارج نشده اند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک حادثه امنیتی خطرناک در شمال رخ داده است که همه بخش های شاباک را به خود مشغول کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.