فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن قرارگاه کمک مومنامه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان گفت: از ابتدای فعال شدن این قرارگاه تاکنون یک‌هزار و ۱۰۰میلیارد تومان کمک مومنانه در استان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع ۱۱۰۰میلیاردتومان کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری از ابتدای کرونا تاکنون

به گزارش قدس آنلاین سردار علی محمد اکبری روز چهارشنبه در بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه افزود: در این مرحله بیش از پنج هزار بسته معیشتی از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در استان تهیه و آماده توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح مواسات و کمک مومنانه به منظور مردم یاری، مردم داری و کمک مومنانه به نیازمندان به فرمان مقام معظم رهبری از نیمه شعبان سال ۹۸ آغاز شده، اظهارداشت: بیست و هفتمین دوره رزمایش مواسات و کمک مومنانه درآستانه ماه مبارک رمضان و سال جدید اجرا شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری گفت: بسته‌های معیشتی تهیه شده شامل برنج، ماکارانی و روغن است که توسط گروه‌های جهادی بین خانواده‌های نیازمند استان که از قبل شناسایی شدند، توزیع می‌شود.

وی از برگزاری مرحله بعدی رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه در استان در اواسط ماه رمضان خبر داد و گفت: در این مرحله بسته های معیشتی شامل برنج، روغن و ماکارانی است که ارزش تقریبی آن حدود ۳۵۰میلیون تومان است و در مرحله بعدی بسته های کامل تری تقدیم نیازمندان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، برساس رنگ بندی وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان کیار به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز و شهرستانهای سامان ،فارسان و کوهرنگ نیز به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت نارنجی،شهرستان های شهرکرد، بروجن، اردل و بن نیز به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد و شهرستان لردگان در وضعیت آبی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.