جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ۹ هزار و ۱۱۲ عدد انواع قرص غیرمجاز در شهرستان نیشابور کشف شد.

کشف بیش از ۹ هزار عدد قرص غیرمجاز در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ سید علی اصغر حسینی مجد اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه خرید و فروش قرص های غیر مجاز بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: ماموران دایره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌ های لازم و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی های قضایی به آدرس مربوطه عزیمت و در بازرسی از این واحد صنفی متخلف تعداد ۹ هزار و ۱۱۲ عدد انواع قرص های غیر مجاز به همراه دیگر اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر متهم و پلمپ واحد صنفی متخلف و هم چنین یک انبار در این زمینه، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حسینی ادامه داد: در دو عملیات دیگر توسط ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۱۴ رحمت از یک دستگاه خودرو پژو تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ عدد و از ۲ واحد صنفی دیگر تعداد ۳ هزار و ۱۳۲ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف شد که در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شد و ضمن پلمپ واحد های صنفی متخلف ۳ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.