رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، سرعت مجاز در جاده‌های برون شهری در ایام نوروز ۱۰ کیلومتر کاهش یافته و اگر رانندگان این قانون را رعایت نکنند، جریمه شده و اقدامات قانونی برای آنها اعمال خواهد شد.

سرعت مجاز در جاده های برون شهری در ایام نوروز ۱۰ کیلومتر کاهش یافته است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: این تصمیم به منظور کاهش تصادفات نوروزی گرفته شده و از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در تمام جاده ها اجرا می شود، لذا مسافران باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: اطلاع رسانی به مردم از طریق رسانه ها و اقدامات تبلیغاتی انجام شده و بهانه کردن بی اطلاعی از این موضوع منجر به عدم اعمال قانون برای متخلفان نخواهد شد.

وی گفت: عامل اصلی تصادفات فوتی در جاده های خراسان رضوی، واژگونی خودرو ناشی از سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی راننده است لذا از مسافران نوروزی درخواست می شود از پایگاه های بین راهی برای استراحت استفاده و سرعت مجاز را رعایت کنند.

میش مست بیان کرد: سفرهای نوروزی در جاده های استان آغاز شده و هم اینک شاهد افزایش حجم تردد در ورودی های استان و مشهد هستیم.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: پلیس راه با تمام توان برای تامین ایمنی مسافران در ایام نوروز در آماده باش است و تیم های گشت‌زنی در طول جاده ها فعال هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.