غرفه ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سفر و هتلداری مسکو MITT با حضور معاون گردشگری، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و سفیر ایران در روسیه افتتاح شد.

غرفه ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو افتتاح شد

این نمایشگاه امروز (پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱) در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در پایتخت روسیه آغاز به کار کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دوره از نمایشگاه، زمینه حضور هدفمند نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران را فراهم کرده است.

«علی‌اصغر شالبافیان» معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، «دشتی اردکانی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون گردشگری، «کاظم جلالی» سفیر ایران در روسیه، لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، مسعود احمدوند رایزن فرهنگی ایران در روسیه در آیین گشایش غرفه ایران در نمایشگاه MITT حضور داشتند.

در دوره بیست و نهم نمایشگاه سفر و هتل‌داری مسکو، ۱۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، آژانس‌ها و تورگردانان ایرانی به نمایندگی از سوی فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران حضور دارند تا به معرفی ظرفیت‌های گردشگری، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی، مناطق تاریخی و آثار باستانی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کشورمان کمک کنند.

برپایی کارگاه‌های صنایع دستی با تولید زنده آثار توسط هنرمندان، اجرای گروه‌های موسیقی فولکلور ترک، کرمانجی و کرد، برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردان روسی سه نوبت در روز، نمایش نماهنگ‌های معرفی ایران به منظور مقابله با ایران هراسی و برگزاری شب ایرانی با حضور نمایندگان و مدیران شرکت‌های گردشگری روسیه و دیگر نمایندگان کشورهای حاضر در نمایشگاه، از مهم‌ترین برنامه‌های غرفه ایران است.

‌ MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان و بسیار مورد توجه جامعه جهانی گردشگری است. این رویداد بین‌المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که در نظر دارند ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده‌تر کنند.

این نمایشگاه یک رویداد تجاری بین‌المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) است که شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانس‌های مسافرتی و تور اپراتورهای ۵۲ منطقه روسیه و حدود ۲۰ کشور جهان را فراهم می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.