نماینده ولی‌فقیه در لرستان با انتقاد از تأخیر در انتخاب شهردار خرم‌آباد، گفت: در وقایع اخیر، برخی از خواص در کشور و در استان با نظام سلطه و اغتشاشات همراهی کردند.

انتقاد از تأخیر در انتخاب شهردار خرم‌آباد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی و آثار گران فروشی، احتکار، تقلب و… اظهار داشت: این امر مال را بی برکت می‌کند.

انتقاد از تأخیر در انتخاب شهردار خرم‌آباد

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار در استان اعلام کرده که اقلام مورد نیاز مردم را فراهم کرده و به اندازه کافی تهیه شده است، عنوان کرد: هم مردم اقلامی که نیاز دارند به اندازه کافی و مورد مصرف تهیه کنند و هم توزیع کنندگان با دقت و برنامه ریزی صحیح اقلام را به شیوه‌ای توزیع کنند که سبب اجتماع و انبوه متراکم مردم نشود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تاکید کرد: اتحادیه‌های اصناف، سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و… در این روزها اعلام کردند که به وظایف خود عمل خواهند کرد، اما تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان هم بدانند که گران فروشی عملی ظالمانه است، خشم خداوند را در پی دارد.

حجت الاسلام شاهرخی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این انتظار مردم همچنان باقی است که عقب ماندگی شهر با انتخاب شهرداری دانا، توانا، متعهد، دلسوز، دارای تجاربی موفق، کارنامه‌ای روشن و ممتاز در امور شهرداری و شهرسازی و با کارنامه‌ای روشن در شهرهای بزرگ هنوز رفع نشده است افزود: شهرداری که وقتی نخبگان جامعه نام او را می‌شنوند از دانایی، توانایی و… او احساس رضایت کنند.

وی، بیان داشت: تأخیر در انتخاب آسیب‌هایی دارد، هر چه سریع‌تر این کار با شرایطی که عرض کردم انجام بگیرد، این باعث می‌شود که حقوق کردم رعایت شود.

برخی خواص با اغتشاشات همراهی کردند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سالی که گذشت با فراز و نشیب‌هایی روبرو بودیم، گفت: یک جنگ شناختی و ترکیبی در طول سه ماه در کشور ما به وسیله آمریکا و حامیانش به وجود آمد و با لطف و عنایت الهی و رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور در صحنه ملت ایران در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن اینها شکست خوردند، اما باید ما هوشیار باشیم، دشمن هر شکستی می‌خورد به دنبال این است که به گونه دیگری ورود پیدا کند.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین و توافق با عربستان، بیان داشت: اینها رویدادهای مهمی است، این توافق بیشترین خسارت را به رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و تبهکاران و تجزیه طلبان و منافیقن زد که در اغتشاشات چهره زشت خود را نشان دادند.

وی، تصریح کرد: البته باید مراقبت کرد، برخی از خواص در کشور و در استان در این جهت با نظام سلطه در بخش اغتشاشات همراهی‌هایی داشتند، باید دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضائی مراقبت لازم را به عمل آورند، به خصوص افرادی که بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند و نام، نان و شهرتی را هم به دست آورده‌اند، اما در وقایع اخیر اینها با دشمنان همراهی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تصریح کرد: در روزی که نظام جمهوری اسلامی نیاز به حمایت داشت اینها با دشمن همراهی کردند، بنا براین ضمن تشکر و قدردانی از عفو مقام معظم رهبری، در عین حال باید مراقبت کرد اینها نتوانند خسارتی را به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.