بازیکن ملی‌پوش‌ تیم گل‌گهر سیرجان، گفت: امیر قلعه‌نویی‌ با هیچ بازیکنی رودربایسی‌ ندارد و این از عوامل موفقیت او محسوب می‌شود.

شکاری: مزد زحماتم‌ را گرفتم/ قلعه‌نویی‌ رودربایسی‌ ندارد

رضا شکاری در حاشیه حضور بازیکنان تیم ملی در نخستین اردوی تمرینی، اظهارداشت: بعد از چند سال تلاش کردن، مزد زحمات خود را گرفته و به تیم ملی رسیدن و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

وی در خصوص اینکه با توجه به عملکردش در لیگ، دعوت به تیم ملی حق او بود، بیان کرد: خیلی بازیکنان دیگری هستند که جای آنها در تیم ملی خالی است اما باید به صلاحدید کادر فنی احترام گذاشت.

شکاری بیان کرد: وقتی به گل‌گهر آمدم، به یکسال زمان تمرین نیاز داشتم تا به شرایط خوب برسم‌. هیچ باشگاهی به غیر از گل‌گهر این مساله را قبول نمی‌کرد. اکنون خوشحالم که برای این باشگاه بازیکن نسبتا مفیدی هستم.

وی در خصوص اینکه در گل‌گهر شاگرد قلعه‌نویی‌ بوده و اکنون در تیم ملی تحت نظر این مربی کار می‌کند، عنوان کرد: به فدراسیون بابت این انتخاب تبریک می‌گویم. او مربی‌ کاربلدی‌ است و با هیچ بازیکنی رودربایسی‌ ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران درحالی کار خود را با کادر فنی جدید آغاز می‌کند که سوم فروردین در دیداری تدارکاتی و در ورزشگاه آزادی به مصاف روسیه می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.