استاندار زنجان گفت: متقاضیان مسکن ملی در زنجان بدانند با جدیت به دنبال کاهش آورده متقاضیان و افزایش تسهیلات بانکی هستیم.

پیگیر افزایش تسهیلات بانکی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در زنجان هستیم

محسن افشارچی شامگاه دیروز (۲۷ اسفندماه)  در دیدار با جمعی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در زنجان، با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان هستم، اظهار کرد: مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان همه تلاش خود را برای تسریع در خانه‌دار شدن متقاضیان به کار گرفته و از همه توان و ظرفیت مجموعه در این زمینه استفاده می‌کند تا متقاضیان زودتر خانه‌دار شوند.

وی با بیان اینکه از خرداد سال آینده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در استان آغاز می‌شود، اظهار کرد: هر ۱۵ روز یک بار بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور مجموعه اداره‌کل راه‌وشهرسازی و معاون عمرانی استانداری انجام خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا آورده مردمی کاهش پیدا کند، یادآور شد: با مدیر شعب بانک‌های استان چندین بار صحبت شده تا تسهیلات بانکی افزایش پیدا کند و مشکلات متقاضیان رفع شود.

افشارچی با بیان اینکه تنها و بزرگترین دغدغه ما مسکن ملی است، بیان کرد: در خصوص موفقیت استان در زمینه ساخت پروژه‌های مسکن ملی دغدغه داریم و اگر این پروژه خوب اجرا شود، آبروی استان مطرح است و همچنین موفق نبودن در اجرای این طرح برای استان مطلوب نخواهد بود.

وی با بیان اینکه به جد پیگیر رفع مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان هستیم و اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان برنامه واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن را به خوبی مدیریت و طرح‌ریزی کرده است، تصریح کرد: از اوایل سال آینده هر سه ماه یک بار تعداد هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل خواهیم داد و اگر مشکلات مالی نیز باشد توقف نخواهیم کرد و کارها را جلو می‌بریم و به پیمان‌کاران زحمت زیادی خواهیم داد.

استاندار زنجان تصریح کرد: پیشرو بودن استان زنجان در اجرای پروژه عظیم نهضت ملی مسکن در سطح کشور باعث شده مشکلات را اول از سایر استان‌ها لمس کنیم و مردم باید شرایط کشور را درک کنند.

افشارچی با بیان اینکه این استان از سال آینده تحویل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را آغاز می‌کند، یادآور شد: خوشبختانه به کیفیت ساخت‌وسازها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان به خوبی توجه شده است.

وی با بیان اینکه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن از مصالح باکیفیت در ساخت‌وساز استفاده شده و نسبت به واحدهای مسکونی شخصی‌ساز و مسکن مهر بسیار با کیفیت‌تر است، افزود: امتیاز مهم پروژه‌های نهضت ملی مسکن  استفاده از مصالح باکیفیت است و همچنین از معماری و نماهای ساختمانی بسیار خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.