مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال تدابیری را به کار بگیرد که قلعه‌نویی یک دوره ۴ ساله را در اختیار داشته باشد تا بتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد.

قلعه‌نویی نیازمند یک دوره ۴ ساله است / تیم ملی باید جوان شود

رحمان رضایی امروز و در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط اردویی تیم ملی تاکید کرد: با توجه به شرایط بازیکنان امروز تمرین سبکی را برگزار خواهیم کرد و از فردا با اکثریت بازیکنان برنامه های خود را ادامه می دهیم.

وی در واکنش به عدم حضور سردار آزمون به دلیل مصدومیت تصریح کرد: اطلاع دقیقی از شرایط سردار ندارم اما سرمربی تیم در جریان است و امیدوارم مساله جدی نباشد.

مربی تیم ملی فوتبال در خصوص حضور امیرقلعه نویی بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: با توجه به شرایط و شناختی که او از فوتبال باشگاهی و ملی ما دارد به خوبی می‌تواند تیم ملی را در مسیر درست قرار دهد، در حال حاضر کمتر از یک سال تا آغاز جام ملت‌های آسیا زمان داریم و امیدواریم در این مدت بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم. البته صحبت کردن درباره قهرمانی در این مسابقات در شرایط کنونی درست نیست چراکه باید ببینیم در طول زمان و تا سال آینده شرایط بازیکنان چگونه خواهد بود.

رضایی یادآور شد: قلعه‌نویی مصمم است ناکامی‌های چند ساله در جام ملت‌های آسیا را به پایان ببرد، فراموش نکنیم آخرین دوره‌ای که در جام ملت‌ها مقام آوردیم به سال ۲۰۰۴ باز می‌گردد و علی‌رغم کیفیت بازیکنان و همین‌طور رنکینگ تیم ملی در فیفا متاسفانه در این مدت نتوانستیم نتیجه و مقام خوبی بگیریم و باید این مساله مدیریت شود. از سویی دیگر سایر تیم‌ها هم بیکار نبوده و در این مدت کار و تلاش کرده‌اند که تیم‌های عربی، کره و ژاپن از آن دسته به شمار می‌روند. استرالیا هم یکی دیگر از مدعیان به شمار می‌رود و در کل باید قبول کرد فوتبال آسیا سطح خود را بالا برده است و باید ما هم در چنین مسیری حرکت کنیم.

او در خصوص مدت زمان قرارداد قلعه‌نویی هم تاکید کرد: در سال‌های گذشته شاهد بودیم به مربی خارجی خیلی وقت دادیم و حتی کی‌روش یک دهه در فوتبال ما کار کرد، امیدوارم فدراسیون فوتبال تدابیری را به کار بگیرد که قلعه‌نویی یک دوره ۴ ساله را در اختیار داشته باشد تا بتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد. در جام‌جهانی دیدیم که میانگین سنی تیم ما چقدر بود هر چند باید از تجربیات بازیکنان باتجربه هم استفاده کرد.

گفتنی است نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی و با حضور اصحاب رسانه امروز و از ساعت ۱۶:۱۵ در کمپ تیم‌های ملی فوتبال آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.