نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: سخنرانی نوروزی رهبری، مصداق یکی از مهم‌ترین سخنرانی‌ها در طول سال است تا در سایه آن، نقشه راه مردم و مسئولان برای سال جدید از ابتدا مشخص و فصل جدیدی از مسیر پیشرفت و تعالی، پیش روی مسئولان قرار بگیرد.

 آیت‌الله علم الهدی: سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب، نقشه راه یک‎ساله کشور است

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در آستانه فرارسیدن سال نو و سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب، در پیامی اظهار کرد: «مدت‌هاست که هم‌زمان با سال نو، برای مجاوران و همه زائرانی که به زیارت حضرت ثامن‌الحجج(ع) مشرف می‌شوند، حضور در سخنرانی رهبر معظم انقلاب یک توفیق و فرصت ارزشمند است که از رهنمودهای ایشان به‌عنوان برنامه و راهبرد یک‌ساله نظام اسلامی بهره‌مند شوند. این مصداق یکی از مهم‌ترین سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب در طول سال است که در جوار امام معصوم و در پیشگاه ساحت ولایی علی بن موسی‌الرضا(ع) ایراد می‌شود و زائران و مجاوران حرم مطهر بی‌واسطه در محضر رهبری قرار می‌گیرند تا در سایه آن، نقشه راه مردم و مسئولان برای سال جدید از ابتدا مشخص باشد و فصل جدیدی از مسیر پیشرفت و تعالی، پیش روی مسئولان قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: البته به دلیل تهاجم بیماری کرونا، این مردم در سه سال اخیر از این توفیق بی‌بهره ماندند و سخنرانی رهبری را به‌صورت تصویری و از قاب رسانه ملی به نظاره نشستند. با این حال، به برکت عنایات خاص حضرت احدیت و لطف و کرامت امام هشتم بود که سایه منحوس این بیماری از سر مردم برطرف شد و حتی در موج اخیر هم شاهد ابتلای شدیدی در مشهد نبودیم و در نهایت کار به جایی رسید که خدا بر ما منت بگذارد و به یُمن برطرف شدن کرونا، توفیق زیارت رهبر فرزانه انقلاب برای مردم مشهد و زائران رضوی حاصل شود.

وی گفت: امیدواریم تا در نوروز امسال هم زائران و مجاوران حرم مطهر با حضور پرشور و انقلابی خود به عید دیدنی رهبر معظم انقلاب مشرف شوند و بر این اساس از همه برادران و خواهران، مجاوران و زائران و اقشار مختلفی که در مشهدالرضا(ع) حضور دارند؛ از علما و طلاب حوزه و اندیشمندان و فرهیختگان دانشگاه تا آحاد ملت ایران دعوت می‌کنم که محبت خاص و عام این ملت نسبت به رهبری معظم انقلاب را با حضور متعهدانه در ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه به تصویر بکشند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.