- ۳۰ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با هوشیاری ماموران انتظامی خراسان جنوبی در شهرستان‌های طبس و نهبندان کشف شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران انتظامی استان برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت قصد انتقال یک محموله سوخت خارج از شبکه را از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان طبس دارند، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسن شجاعی نسب افزود: مأموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو تریلی کشنده که در محور کرمان به طبس در حال تردد بوده مشکوک شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از تریلی ۲۷ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی همچنین از کشف سه هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان با همکاری مأموران یگان تکاوری ۱۰۳ "دهسلم" در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان خبر داد.

شجاعی نسب افزود: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم نیز دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.