رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با ارسال نامه‌ای از سوی دادستانی مشهد، هاشم دائمی از عضویت در شورای اسلامی شهر مشهد، تعلیق شد.

 تعلیق عضو شورای اسلامی شهر مشهد تایید شد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان با اشاره به نامه دادستانی مشهد گفت: کیفرخواست ایشان براساس جرمی که صورت گرفته، صادر شده و علی الوصول این تعلیق به این عضو شورا ابلاغ شده و رونوشت آن نیز به شورای اسلامی شهر مشهد رسیده است. البته فعلا درخصوص موضوع جرم نمی توان صحبت کرد و باید منتظر اعلام نهادهای قضایی باشیم تا آن را اعلام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ایشان تا ۲ ماه فرصت دارند که مدارک لازم را به دادگاه اعلام کنند و رفع تعلیق‌شان را اخذ نمایند. ما هم برابر تبصره ماده ۷ قانون شوراها، درصورت عدم اخذ مجوز رفع تعلیق، این مورد را به هیئت حل اختلاف استان اعلام خواهیم کرد و آنها هرتصمیمی بگیرند ما هم آن را اجرا خواهیم کرد. ایشان اگر تا ۲۸ اردیبهشت نتوانند به محل کار خود برگردند براساس قانون رفتار خواهیم کرد. 

موحدیان درباره اینکه با تعلیق این عضو شورا خللی در تصمیمات و مصوبات پارلمان شهری به وجود خواهد آمد یا خیر گفت: من و همکارانم در شورای اسلامی شهر مشهد بدون هیچ مشکلی کارمان را ادامه خواهیم داد و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از ۵ فروردین اولین جلسه شورا را برگزار می کنیم. در حال حاضر ۱۳ عضو فعال در شورای اسلامی شهر مشهد حضور دارند و به همین خاطر مشکلی در مصوبات شورا و سازوکار رسمی آن بوجود نخواهد آمد.

وی در خصوص انتخاب شهردار مشهد نیز گفت: تصمیم ما بر این است که در جلسات ابتدایی شورای شهر در سال ۱۴۰۲، بتوانیم انتخاب شهردار مشهد را نهایی کنیم. در حال حاضر نیز سرپرست شهرداری به خوبی وظایف خود را انجام می دهد و خللی در خدمات رسانی به زائرین و مجاورین نداریم. اما به هرشکل باید انتخاب شهردار را سریع تر انجام دهیم و امیدواریم به جمع بندی لازم برسیم تا به سرعت از این برهه عبور کنیم.

منبع: شهرآرا

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.