رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: در اطراف حرم مطهر رضوی محدودیت تردد وجود ندارد اما از زائران و مجاوران درخواست می شود برای شرکت در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مردم برای تشرف به حرم رضوی از ناوگان عمومی استفاده کنند

به گزارش قدس خراسان،سرهنگ علی اکبر غلامی اظهار کرد: با توجه به آغاز مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در ساعت ١٥ امروز ، نیروهای راهور در مبادی منتهی به حرم رضوی برای مدیریت ترافیک و تامین ایمنی زائران و مجاوران مستقر هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای راهور در میدان ١۵ خرداد، میدان بسیج، خیابان امام رضا(ع)، تقاطع شهید اندرزگو، خیابان نواب صفوی، میدان ١٧ شهریور به سمت حرم، خیابان شیرازی و میدان شهدا به سمت حرم و میدان طبرسی مستقر شده اند و در صورت ازدحام جمعیت خودروهای شخصی به مسیرهای پشتیبان هدایت خواهند شد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به افزایش ٢۶ درصدی تردد در مشهد طی این روزها نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: هم اکنون ترافیک در هسته مرکزی شهر سبک و روان است.

غلامی تاکید کرد: رانندگان از رفتارهای پرخطر پرهیز و سرعت مجاز را رعایت کنند.

ساعت ١۵ روز سه شنبه اول فروردین ماه ۱۴۰۲ مردم ولایتمدار مشهد و زائران حرم امام رضا (ع) برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حرم مطهر رضوی حضور می یابند و ضمن بهره مندی از فضای ملکوتی آستان قدس رضوی از بیانات ارزشمند رهبری فیض برده و با آرمان های امام راحل(ره) و رهبر انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.