۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 859608

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بیمارستان پایتخت در تعطیلات نوروزی بازدید کرد.

بیمارستان های دولتی پناهگاه مردم هستند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا اولیایی منش، با اشاره به اینکه مجتمع بیمارستانی امیراعلم و بیمارستان سینا دو مرکز درمانی اصلی و مرجع دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند، گفت: با توجه به اینکه مجتمع بیمارستانی امیراعلم سانتر ENT و بیمارستان سینا سانتر تروما هستند، مراجعه زیادی به این دو بیمارستان می‌شود.

وی افزود: مسئولان، متخصصان، پزشکان و پرستاران در روزهای تعطیل نوروز با همه توان خودشان خدمت‌رسانی می‌کنند و مردم نیز به نسبت از خدمات ارائه شده راضی و بخش‌های پاراکلینیکی فعال هستند.

اولیایی منش، میزان مراجعات به این دو بیمارستان را در روزهای تعطیل فراتر از تصور خود عنوان کرد و گفت: روزانه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ بیمار به امیراعلم مراجعه می‌کنند و در بیمارستان سینا به بیش از ۱۰۰ بیمار مشکوک به تروما خدمت رسانی می‌شود و در شرایطی که بیشتر مراکز بخش خصوصی بسته هستند، به نوعی بار زیادی را از دوش مردم بر می‌دارند که فعالیت آنان در روزهای تعطیل و بازگرداندن آرامش خاطر به بیماران و خانواده‌هایشان جای قدردانی دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به موقعیت این دو بیمارستان در مناطق جنوبی شهر، افزود: بیمارستان‌های دولتی پناهگاه مردم هستند و خدمت به مردم در این مراکز ارزش والایی دارد.

اولیایی منش گفت: نواقصی هم که در این بازدیدها مشاهده کردیم به رئیس، سرپرستار و مسئول اورژانس تذکر دادیم تا معطلی مردم کمتر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.