معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از فرودگاه بین المللی مشهد ۲ غرفه فروشگاهی متخلف مهر و موم شد.

۲ غرفه فروشگاهی متخلف در فرودگاه مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، بخشعلی بیاتی اظهار کرد: یکی از این غرفه ها، غرفه فروش کیف و اسباب بازی در فرودگاه بود و با وجود این که طی چند روز گذشته گزارش تخلف برای آن تنظیم و برچسب قیمت تعدیل شده نیز بر روی اقلام درج شده بود، بازرسان با خرید صوری از غرفه مزبور متوجه شدند که فروشنده آن کالاها را با قیمت تعیین شده عرضه نمی کند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اضافه کرد: به عنوان مثال صاحب این غرفه یک کیف که قیمت خرید آن ۷۸۰ هزار ریال بود و با احتساب درصد سود قانونی و هزینه حمل ونقل از تهران ۹۸۰ هزار ریال می شد و باید به این قیمت عرضه می کرد را به قیمت یک میلیون و ۹۸۰ هزار ریال به فروش می رساند و فروش سایر اقلام آن نیز به همین سبک بود.

وی گفت: با توجه به اصرار به تخلف از سوی فروشنده غرفه مزبور با حضور رییس شعبه سیار دستور مهر و موم واحد مزبور صادر و سپس از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی فراجا مهرو موم شد.

بیاتی افزود: در بازدید از غرفه های مستقر در سالن ترانزیت داخلی فرودگاه شهید هاشمی نژاد نیز یک غرفه مواد غذایی به علت تکرار تخلفات و اصرار به تخلف با دستور رییس شعبه سیار مهر و موم شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: زائران و مجاوران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، آن را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اعلام کنند تا به شکایات آنها در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.