فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش شهروندان به فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت و تخریب شیشه های خودروهای سواری در نیشابور پلیس برای پایان دادن به جولان و شرارت این افراد شرور اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

تیراندازی پلیس برای پایان دادن به جولان اراذل و اوباش/ جستجوهای برای دستگیری عاملان اخلال در نظم ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: در پی گزارش شهروندان به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت و تخریب شیشه خودروهای سواری در محدوده پارک لاله نیشابور توسط سه جوان بلافاصله مأموران یگان امداد و تیم های گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: پلیس برای پایان دادن به جولان و شرارت این افراد شرور اقدام به تیراندازی هوایی کرد اما این افراد شرور مقاومت نشان می دادند.

وی افزود: با تیراندازی پلیس به سمت متهمان ۳ شرور خیابانی متواری شدند.  اما مرد ۵۵ ساله همسر ۵۰ ساله و فرزند ۳۰ ساله اش مجروح شدند و به مرکز درمانی انتقال یافتند که حال آنها مساعد اعلام شده است.

حسینعلی زاده بیان کرد: جستجوهای گسترده پلیسی برای دستگیری عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی پارک لاله با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: اخبار مرتبط با دستگیری این اوباش شرور به شهروندان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    چه جوری به سمت متهمان تیراندازی کردن که مردم عادی زخمی شدن...