باشگاه استقلال اعلام کرد که همچنان در انتظار تشکیل جلسه هیات مدیره شرکت همراه اول برای حل مشکلات مالی این باشگاه است.

پیام باشگاه استقلال در ساعات دلهره‌آور/منتظر جلسه همراه اول هستیم

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به واسطه پرونده‌های باز مالی و بدهی‌های سنگین هر ساعت جدی تر می‌شود، این باشگاه اعلام کرد منتظر جلسه هیات مدیره همراه اول است.

استقلال در سال‌های اخیر پرونده بدهی به استراماچونی، انتقال قایدی از شباب الاهلی امارات و پادوانی مدافع برزیلی را پیش روی خود می بیند و به مبلغی در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان برای حل این مشکلات نیاز دارد. مدیران استقلال برای تامین این مبلغ مذاکراتی با شرکت همراه اول انجام داده‌اند.

این در حالی است که ظاهراً پرونده استراماچونی پیش از ماه دسامبر باز بوده و احتمال اینکه استقلال بتواند مجوز حرفه‌ای را باوجود پرداخت به این مربی بگیرد کم است چرا که علاوه بر این موضوع، پای بدهی‌های دیگری هم در میان است.

سایت باشگاه استقلال عصر امروز سه شنبه نوشت «مذاکرات مدیران عامل همراه اول و باشگاه استقلال طی روزهای اخیر ادامه یافته و دو جلسه هم میان اخوان و فتح‌الله‌زاده برگزار شده و پیشنهادات باشگاه استقلال، به همراه اول ارائه شده است. مذاکرات مستقیم میان مدیران عامل هر دو مجموعه ادامه دارد و باشگاه استقلال منتظر برگزاری جلسه هیات مدیره همراه اول جهت پیشبرد مسائل مشترک است.»

مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارائه مدارک و مستندات لازم در جهت صدور مجوز حرفه‌ای روز جمعه این هفته به پایان می‌رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.