کاروان قرآنی اعزامی به حج ١۴٠٢ پس از برگزاری آزمون‌های انتخابی مشخص شدند که شامل ٢٠ نفر از استادان و قاریان ممتاز، یک حافظ و یک گروه تواشیح هستند.

اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج ١۴٠٢ مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، با تصمیم کمیته اعزام و در هماهنگی با سازمان اوقاف و امور خیریه و بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت، اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع سال ١۴٠۲ موسوم به کاروان نور مشخص شدند.

امسال هم پس از برگزاری آزمون‌های انتخابی، ٢٠ نفر از استادان و قاریان ممتاز، یک حافظ و یک گروه تواشیح به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند و به اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع حجاج ایرانی و حاجیان سایر کشورها خواهند پرداخت.

در کاروان اعزامی، احمد ابوالقاسمی از تهران (به عنوان سرپرست کاروان)، محمدحسین سعیدیان از تهران، امید حسینی‌ نژاد از خراسان‌رضوی، محسن یاراحمدی از لرستان، علی‌اکبر کاظمی از یزد، محمداسماعیل خورشیدی از قم، محمد کاظمی از تهران، سیدمحمد حسینی‌پور از سمنان، علیرضا عتیق‌زاده از زنجان، رسول تمجید از اردبیل، محمد موحدیان‌عطار از تهران، علی غلامی از قزوین، علی کبیری از مازندران، محمدمهدی روحانی از فارس، محمدرضا جاهدی‌نیا(حافظ) از خراسان رضوی و گروه همخوانی و مدیحه سرایی میعاد از خوزستان متشکل از باقر سواری، علی سواری، یاسر سواری، منصور علوی مرام و ایوب تمیمی از خوزستان حضور دارند.

مأموریت کاروان نور از آغازین روزهای اعزام حجاج ایرانی آغاز و تا واپسین روزهای حضور ایشان در مکه و مدینه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.