مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد گفت: در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ۴۸ تیم از همکاران آتش‌نشانی در ۴۸ نقطه مستقر خواهند شد و ۱۲۰ نفر آتش‌نشان در نقاط مختلف فعال هستند.

۱۲۰ نفر آتش‌نشان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در مشهد مستقر می شوند

به گزارش قدس خراسان، مجید فرهادی در خصوص اقدامات آتش‌نشانی مشهد در روز طبیعت اظهار کرد: طبق روال هر سال همکاران آتش‌نشانی در اماکن خاص از جمله اطراف حرم، جاده کلات، پارک‌هایی که مردم حضور پیدا می‌کنند، بلوار وکیل‌آباد، ورودی‌های طرقبه-شاندیز، بوستان‌های کوهسنگی و خورشید، کمپ غدیر، هفت‌حوض و تمام بوستان‌های بزرگی که قابلیت حضور مردم را دارند، مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد بیان کرد: تیم‌های ما ۱۲ و ۱۳ فروردین از ساعت ۱۶ مستقر خواهند شد، در صورتی که مردم صبح روز ۱۳ فروردین نیز حضور پیدا کردند و ترافیک مد نظر ما اتفاق افتاد، تیم‌ها را از صبح مستقر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۴۸ تیم از همکاران آتش‌نشانی در ۴۸ نقطه مستقر خواهند شد، عنوان کرد: این تیم‌ها شامل ۶ موتور و ۳۲ دستگاه خودرو است. همچنین غیر از آمادگی ایستگاه‌ها ۱۰ دستگاه کار پشتیبانی اعزام به موارد خاص را در ایستگاه‌ها انجام می‌دهند. در این ۲ روز ۱۲۰ نفر آتش‌نشان در نقاط مختلف فعال هستند.

فرهادی در خصوص آموزش‌های شهروندی گفت: ما از ۲۵ اسفند در حال ارائه آموزش‌های ایمنی لازم به زائران و مجاوران در فضای پارک‌ها و ورودی‌های شهر هستیم.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.