کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دما در مناطق خراسان رضوی تا صبح سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و این در حالی است که در ارتفاعات و نواحی سردسیر استان، دمای حداقل شبانه به حدود صفر تا منفی ۲ درجه خواهد رسید.

روند کاهش دما در مناطق خراسان رضوی تا صبح سه‌شنبه ادامه خواهد داشت/آغاز بارش‌های رگباری

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اثمری اظهار کرد: بارشهای رگباری از امروز در خراسان رضوی آغاز شده و برای فردا، یکشنبه و همزمان با روز طبیعت مناطق مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:  با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی بر روی استان خراسان رضوی از امروز شاهد افزایش ابرناکی و سرعت ورزش باد خواهیم بود که در برخی ساعات گاهی شدید و با احتمال خسارت همراه است.

وی ادامه داد: این بارش‌های رگباری، همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ در برخی نقاط به ویژه نواحی شمالی و مرکزی با احتمال آبگرفتگی و روان آب پیش‌بینی می‌شود.

اثمری گفت: این سامانه تا صبح روز دوشنبه با شدت و ضعف در سطح استان خراسان رضوی فعال خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با هفت درجه بالای صفر خنک‌ترین و سرخس با ۳۳ درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان خراسان رضوی بوده اند، همچنین در این مدت سرعت وزش باد در سبزوار به ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر مشهد طی شبانه‌روز گذشته بین ۱۲ و ۲۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، گفت: بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۲۵ درجه و کمینه دمای هوای این کلانشهر هشت درجه پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.