فرمانده انتظامی سبزوار گفت: همزمان با ۱۳ فروردین و روز طبیعت، تردد کلیه وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه‌سنگین اعم از کامیون و کامیونت در محورهای درون و برون‌شهری این شهرستان ممنوع است.

تردد کامیون در جاده‌های سبزوار ممنوع اعلام شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین بیات مختاری عصر شنبه با تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز طبیعت در سبزوار اظهار کرد: در صورت مشاهده تردد خودروهای سنگین در جاده های شهرستان، ضمن اعمال قانون، از ادامه حرکت این وسایط نقلیه جلوگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی سبزوار بیان کرد: به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان در روز ۱۳ فروردین، در صورت لزوم در مسیرهای مواصلاتی به سوی مناطق ییلاقی اطراف شهر، تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی گفت: رانندگان در نظر داشته باشند حمل مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باری ممنوع است و در صورت مشاهده، ضمن اعمال قانون از ادامه تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

بیات مختاری افزود: در این روز با رانندگان موتورسیکلت و خودروهایی که با ارتکاب رفتار نامناسب و غیراخلاقی در رانندگی، باعث ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی شوند نیز مطابق مقررات برخورد شده و ضمن تشکیل پرونده قضایی، وسایل نقلیه آنان به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

فرمانده انتظامی سبزوار تصریح کرد: رانندگان و شهروندان فهیم در روز طبیعت از توقف‌های بی رویه و سد معبر کردن مسیرها در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری کنند زیرا این امر منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در داخل و معابر مجاور آن‌ها و اتلاف وقت هموطنان می‌شود.

وی گفت: رانندگان از عجله و شتاب بی مورد نیز پرهیز نموده و از رفتار غلط در رانندگی و انجام حرکات نمایشی با خودروهای درحال حرکت دوری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.